جستجو کردن
جستجو کردن
معایب لباسشویی پاکشوما + روش های تعمیر آن

روبرت بوش ( بنیانگذار شرکت بوش ) من ترجیح میدهم سرمایه ام را از دست بدهم تا اعتماد شما را

بسیاری از افرادی که ماشین لباسشویی پاکشوما را انتخاب کرده‌اند، استفاده از محصولات این برند را رضایت بخش می‎دانند. با این حال بازهم بعد از مدتی کارکرد، قطعات این دستگاه دچار استهلاک شده و نیازمند تعمیر یا تعویض خواهدشد. حال زمانی که با مشکلی مواجه شوید پیدا کردن نمایندگی تعمیر لباسشویی معتبر از اهمیت بسیاری برخوردار خواهدبود. از همین‌رو در ادامه این مقاله توضیحاتی درباره معایب لباسشویی پاکشوما ارائه می‌کنیم، تا بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید.

علت تمیز نشدن لباس ها بعد از شستشو با لباسشویی پاکشوما

زمانی که لباس‌ها را داخل ماشین قرار می‌دهید، انتظار دارید بعداز پایان فرایند شستشو، لباس‌هایی تمیز را به شما تحویل دهد. اما در بعضی موارد این اتفاق نخواهد افتاد. این مشکل دلایل زیادی دارد که پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه به تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد، موارد را بررسی کنید. اولین دلیلی که به ذهن‌تان می‌رسد، استفاده از شوینده نامناسب است. البته انتخاب اشتباه دمای آب هم می‌تواند مزید بر علت شود.

این احتمال هم وجود دارد که شلنگ‌های تخلیه مسدود شده باشد و آب کثیف به داخل دیگ بازگشت کند.

جدا شدن وزنه های بالانس در لباسشویی پاکشوما

آشنایی با معایب لباسشویی پاکشوما

در صورتی که وزنه‌های لباسشویی بالانس نشده باشند، هنگام شستشو دستگاه با لرزش زیادی همراه خواهدبود. البته در لباسشویی‌های بدون تسمه هم کاهش لرزش هنگام شستن لباس را شاهد هستید. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است از تراز کردن لباسشویی به وسیله تنظیم پایه‌های دستگاه شروع کنید. ضمن اینکه انتخاب جایگاهی مناسب هم در برطرف کردن این موضوع نقشی اساسی دارد.  

مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی پاکشوما

در لباسشویی‌های پاکشوما هم مانند سایر دستگاه‌های دیگر دارای قطعه‌ای به نام پمپ تخلیه وجود دارد که با برنامه شستشو تنظیم شده تا در چند مرحله آب دستگاه را تخلیه کند. برای اینکه از آسیب رسیدن به این قطعه جلوگیری کرده باشید، بهتر است نصب دستگاه را به تکنسین‌های مجرب آرین تعمیر بسپارید.

علت تخلیه نشدن آب ازلباسشویی پاکشوما

تخلیه نشدن آب از لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی باشد، از جمله:

  1. لوله های توپی و لوله های فاضلاب مسدود شده: این مشکل می‌تواند به دلیل رسوبات یا آلودگی درون لوله‌ها باشد که باعث مسدود شدن آب شستشو می‌شود.
  2. پمپ خراب: اگر پمپ لباسشویی خراب یا مسدود شده باشد، آب قادر به تخلیه شدن از لباسشویی نخواهد بود.
  3. سیستم دلایل خراب: اگر سیستم دلایل لباسشویی خراب یا مسدود شده باشد، آب قادر به تخلیه شدن نخواهد بود.
  4. مشکلات در سیستم آبدهی: اگر سیستم آبدهی لباسشویی دچار مشکل شود، مانع از تخلیه آب خواهد شد.

علت کارنکردن خشک کن لباسشویی پاکشوما چیست؟

علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی باشد، از جمله:

  • قطع برق: اگر خشک کن ماشین لباسشویی شما قطع برق داشته باشد، ممکن است کاملاً کار نکند.
  • خرابی سیستم خشک کن: خرابی در سیستم خشک کن مانند موتور، بلادرنگ یا سایر قطعات داخلی می‌تواند باعث عدم کارکردن خشک کن شود.
  • فیوز خراب: فیوز خراب یا سوخته می‌تواند باعث قطع برق و عدم کارکردن خشک کن شود.
  • فیلترهای گرد و غبار: گرد و غبار بیش از حد در فیلترهای خشک کن ممکن است باعث مسدود شدن آنها و عدم صرفه جویی در کارکرد خشک کن شود.

برای رفع مشکل کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی، می‌توانید ابتدا مطمئن شوید که برق به خشک کن متصل است و فیوزها سالم هستند. همچنین ممکن است نیاز به تمیز کردن فیلترها و سیستم خشک کن یا تعمیر و تعویض قطعات خراب باشد. در صورتی که مشکل ادامه دارد، مشاوره یک تکنسین متخصص را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید» آرین تعمیر به عنوان مرکزی برای تعمیر لباسشویی، عیب‌یابی، تعمیر و نصب یک برند را برعهده ندارد. در کنار برند ایرانی پاکشوما، می‌توانید تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد را نیز به عهده تکنسین‌های ما بگذارید. چراکه با توجه به قیمت این وسیله در بازار لوازم خانگی، تعمیر و تعویض قطعه معیوب در این دستگاه مقرون‌به‌صرفه تر به نظر می‌آید.

چرا لاستیک درب لباسشویی پاره می شود؟

زمانی که لاستیک درب لباسشویی پاره شود، با نشتی و آبریزی ماشین لباسشویی رو به‌رو خواهیدشد. اما این که دلیل پاره شدن لاستیک درب لباسشویی چیست، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده بیش از حد: استفاده بیش از حد و یا استفاده نادرست از ماشین لباسشویی می‌تواند باعث فشار زیاد بر روی لاستیک درب شود و در نتیجه منجر به پاره شدن آن شود.
  2. خرابی مکانیزم درب: خرابی در مکانیزم درب ماشین لباسشویی مانند قفل، بلادرنگ یا برچسب ممکن است باعث فشار زیاد بر روی لاستیک درب شود و آن را پاره کند.
  3. عدم تعویض منظم: عدم تعویض منظم لاستیک درب ماشین لباسشویی ممکن است باعث خستگی و ضعیف شدن آن شود که در نهایت منجر به پاره شدن آن می‌شود.

برای پیشگیری از پاره شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی، می‌توانید از ماشین لباسشویی با دقت استفاده کنید، مکانیزم درب را به صورت منظم چک کرده و لاستیک درب را در صورت نیاز تعویض کنید.

  سخن پایانی

معایب لباسشویی پاکشوما را برای آن دسته از افرادی که قصد خرید یا تعمیر لباسشویی را دارند، به نگارش درآوردیم. برخی از این مشکلات بسیار جزئی هستند تا جاییکه تنها با یک بررسی ساده می‌توان آن‌ها را برطرف کرد. 

اگر نیاز به قطعات لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی دارید ؛ می توانید با متخصصین مجرب آرین پارت۲۴ تماس گرفته و نیاز خود را برطرف نمایید.

کاوش در دنیای مهارت : جستجوی مقالات ناب دریای اطلاعات
جستجو کردن
نظرات مشتریان..!
محمد حامدیان
بیشتر بخوانید
"من از خدمات بسیار راضی بودم. پس از تماس با آن‌ها برای تعمیر ماشین لباسشویی من، فردی آموزش دیده و با تجربه در کمتر از یک ساعت به محل من رسید و مشکل را برطرف کرد. پس از این تجربه خوب، حتماً به دوستانم نیز این خدمات را توصیه خواهم کرد."
رضا
بیشتر بخوانید
سلام.من از تعمیر ماشین لباسشویی بسیار راضی بودم و شما را به دوستانم معرفی کردم.
شادمان
بیشتر بخوانید
لباسشویی ما ماشین ال جی درب از بالا هست.مدتی صدای زیادی میکرد.تعمیرکار اومد و گفت صدا بخاطر گیربکسش هست که خراب شده.چندجای دیگه زنک زدم و گفتند درب از بالا را تعمیر نمی کنند. به دفتر آرین زنگ زدم گیربکسش را عوض کردند.مدتی زمان برد اما بعد از درست شدن اصلا صدای اضافه ای نداشت و من خیلی راضی هستم.
رضایی
بیشتر بخوانید
ماشین لباسشوی من سامسونگ هست.خطای 4E میزد.سه نفر اومدند و شیر برقی رو عوض کردند اما مشکل برطرف نشد.به دفتر آرین زنگ زدم ، نیرو فرستادند و مشکلش که گرفتگی ورودی جاپودری بود رو برطرف کردند.ازشون بسیار ممنونم.
مهدی
بیشتر بخوانید
سلام.لباسشویی ما الجی هست زمانی که خاموش بود داخل دستگاه آب جمع می شد .تماس گرفتم آرین تعمیر تکنسین فرستادند شیر برقی آب گرم دستگاه را تعویض کردند ومشکل حل شد.ممنونم
جهان
بیشتر بخوانید
سلام. لباسشویی من دوو هست مبعضی وقت ها پس از تمام شدن شستشو وخشک کن، درب دستگاه باز نمی شد و هیچگونه آلارمی هم نمایش داده نمی شد..و چون در شهرستان سرخس زندگی میکنم دسترسی به تعمیرکار مجرب نداشتم ، با خدمات آرین تماس گرفتم و گفتند قفل درب لباسشویی معیوب شده و باید هر چه زودتر تعویض شود و در صورت عدم تعویض به موقع ، احتمال خرابی برد وجود دارد.ممنون از راهنماییشون
نوروزیان
بیشتر بخوانید
سلام.ماشین لباسشویی سامسونگ دارم مدتی دستگاه به صدا افتاده بود. با دو سه نمایندگی تماس گرفتم و گفتند مشکل مربوط به بلبرینگ دستگاه است. وقتی از آرین تعمیر آمدند و بازدید کردند از زیر سبد یک شی خارجی مربوط به البسه پیدا کردند و با برداشتن آن شئ مشکل رفع شد.ازشون متشکرم.
وطن دوست
بیشتر بخوانید
با سلام. ماشین لباسشویی زیرووات دارم. دستگاه پر از آب می شد اما آبگیری قطع نمی شد. بعد از تماس با آرین تعمیر ، بنده را راهنمایی کردند که جرم گیر داخل دستگاه بریزم و اگر مشکل برطرف نشد تماس بگیرم تا حضوری مشکل دستگاه را رفع کنند. از جرم گیر استفاده کردم و مشکل دستگاه برطرف شد. بنده از راهنمایی ایشان ممنونم.
قبلی
بعدی

با نظردهی در آرین تعمیر، شانس برنده شدن سرویس و نصب رایگان را هر هفته امتحان کنید!

نمایندگی آرین تعمیر، یکی از معتبرترین مجموعه تعمیراتی ماشین لباسشویی و ظرفشویی در مشهد، با هدف ارتقاء کیفیت خدمات خود و افزایش رضایت مشتریان، اقدام به برگزاری قرعه‌کشی هفتگی نموده است. مشتریان محترم با ارائه نظرات و بازخوردهای خود در مورد خدمات ارائه شده، می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن یک سرویس و نصب رایگان هر هفته امتحان کنند. این اقدام به منظور بهبود خدمات و پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان انجام می‌شود و از تمامی مشتریان دعوت می‌شود تا با مشارکت در این نظرسنجی، به ما در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.

با کلیک کردن و نظر دادن شانس خود را امتحان کنید !

فرم نظر دهی پایین را پر کنید و در قرعه کشی هر هفته ما شرکت کنید .

درباره آرین تعمیر

مطالب مرتبط

error: دوست عزیز کپی رایت ممنوع ؟

ثبت درخواست تعمیر

جهت ثبت درخواست تعمیر، میتوانید با شماره تلفن‌های زیر در تماس باشید یا فرم زیر را تکمیل نماید تا همکاران ما با شما در تماس باشند

جستجو کردن