جستجو
روبرت بوش ( بنیانگذار شرکت بوش ) من ترجیح میدهم سرمایه ام را از دست بدهم تا اعتماد شما را

چگونه ماشین ظرفشویی را تمیز کنیم

به طور معمول تمیز کردن ماشین ظرفشویی بهترین راه برای ارتقاع عمل کرد و بالا بردن عمر دستگاه شما می باشد ؛ چرا که مواد معدنی و چربی های چسبیده به بدنه داخلی و بازوهای فواره ای و نازل های پاشنده آب میتواند به شدت عمر ماشین ظرفشویی را کاهش داده و شما را مجبور به تعویض یا تعمیر قظعات آن نماید.

در مقاله چگونه ماشین ظرفشویی را تمیز کنید با آرین پارت ۲۴ همراه باشید ( این مقاله یونیک بوده و از هیچ کجا کپی نشده است و محصول تجربه علمی متخصصین مجموعه آرین پارت ۲۴ می باشد )

بعضی وقتها شما از قرص جرم گیر استفاده می کنید اما نتیجه مطلوب حاسب نمیشود در این مقاله ما تلاش بر آن داریم تا بهترین روش برای بهره وری بالا را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید >> ارور های ماشین لباسشویی آاگ مرحله اول تمیز کردن ماشین ظرفشویی

ابتدا دستگاه را از برق بکشید و تمام ظروف را از داخل ماشین ظرفشویی خارج کرده و تمام تکه های باقی مانده غذا را از داخل ماشین تا جایی که امکان دارد حتی کته های بسیار کوچک را پاک نمایید.

در مرحله بعد باید فیلتر را از کف حوضچه ماشین ظرفشویی باز کرده خارج نمایید. در برخی از مدلها امکان خارج کردن فیلتر به راحتی امکان پذیر نمیباشد و برای باز کردن آن باید پیچ کناری آن را با پیچگوشتی دو یا چهار سو باز کنید .

در این مرحله باید فیلتر را کامل از هم جدا کرده و خوردهای غذا را از آن جدا کنید .

درون حوضچه فیلتر را با دستمال مرطوب تمیز کنید و اکنون فیلتر را درون مکان اصلیش نصب نمایید.

مرحله دوم تمیز کردن ماشین ظرفشویی

اینک نوبت معجون سحرآمیز پاک کننده می باشد.

نیم لیتر سرکه سفید را در ظرف ریخته و درون ماشین ظرفشویی در قسمت سبد قرار دهید و سبد را به داخل انتقال دهید.

سپس ۱۰۰ گرم جوش شیرین را در کف ماشین ظرفشویی پاشیده .

حال نوبت بستن درب و روشن کردن ماشین می باشد.

با حرارت حاصله از هیتر داخل دستگاه و این معجون جادویی جرم گیر و خاصیت سیرکوله کردن مایعات درونی و شدت پاشش آب داغ که از بازوهای فوارای و قدرت گرفته از واترپمپ خود ماشین ظرفشویی ؛ تمام نقاط درونی اللخصوص لوله و ها نازلها که بسیار حساس هستند آقشته و جرم های مواد معدنی و چربی ها از دستگاه و دروه فیلتر و لوله ها کنده شده و دستگاه بعد از مدت نیم تا یک ساعت کاملا پا و تمیز میشود.

البته این نکته را مدنظر داشته باشید که این عمل در یک روز نمیتواند به صورت ۱۰۰% دستگاه را تمیز کند و شما باید در مدت یک ماه هر هفته یک بار از این روش استفاده نمایید تا گند زدایی و بو گیری و جرم گیری به صورت کامل برای دستگاه انجام شود.

استفاده از قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی

در مواقعی روش فوق الذکر جوابگو نبود شما می توانید از روش جرم گیری به وسیله قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی استفاده نمایید به این صورت که یک قرص را در جا قرصی تعبیه نمایید و قرص دیگر را در کف ماشین ظرفشویی بگذارید و سپس اقدام به روشن کردن ماشین ظرفشویی نمایید , البته دقت نمایید که در این روش قبل از هرچیزی ظروف و مواد غذایی و خورده غذاها را از داخل ماشین پاک کرده و فیلتر را هم قبل از هر چیزی تمیز کرده و بعد در سر جای خودش تعبیه نمایید.

توجه : به دلیل سختی شدید آب برخی از شهرهای ایران و وجود املاح معدنی مضر درون آب لوله کشی ها؛ این عمل امکان دارد جواب گو نباشد و بهتر است از پودر جرم گیر برند کاربونا استفاده شود که شما می توانید آن را با خیال راحت از فروشگاه آرین پارت ۲۴ به صورت اورجینال و با قیمت عمده تهیه فرمایید.

کلام آخر

اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی خود دارید میتوانید از تکنیسین های مجرب آرین تعمیر برای رفع مشکل خود کمک بگیرید.

 

 

کاوش در دنیای مهارت : جستجوی مقالات ناب دریای اطلاعات
جستجو
نظرات مشتریان..!
محمد حامدیان
بیشتر بدانید
"من از خدمات بسیار راضی بودم. پس از تماس با آن‌ها برای تعمیر ماشین لباسشویی من، فردی آموزش دیده و با تجربه در کمتر از یک ساعت به محل من رسید و مشکل را برطرف کرد. پس از این تجربه خوب، حتماً به دوستانم نیز این خدمات را توصیه خواهم کرد."
رضا
بیشتر بدانید
سلام.من از تعمیر ماشین لباسشویی بسیار راضی بودم و شما را به دوستانم معرفی کردم.
شادمان
بیشتر بدانید
لباسشویی ما ماشین ال جی درب از بالا هست.مدتی صدای زیادی میکرد.تعمیرکار اومد و گفت صدا بخاطر گیربکسش هست که خراب شده.چندجای دیگه زنک زدم و گفتند درب از بالا را تعمیر نمی کنند. به دفتر آرین زنگ زدم گیربکسش را عوض کردند.مدتی زمان برد اما بعد از درست شدن اصلا صدای اضافه ای نداشت و من خیلی راضی هستم.
رضایی
بیشتر بدانید
ماشین لباسشوی من سامسونگ هست.خطای 4E میزد.سه نفر اومدند و شیر برقی رو عوض کردند اما مشکل برطرف نشد.به دفتر آرین زنگ زدم ، نیرو فرستادند و مشکلش که گرفتگی ورودی جاپودری بود رو برطرف کردند.ازشون بسیار ممنونم.
مهدی
بیشتر بدانید
سلام.لباسشویی ما الجی هست زمانی که خاموش بود داخل دستگاه آب جمع می شد .تماس گرفتم آرین تعمیر تکنسین فرستادند شیر برقی آب گرم دستگاه را تعویض کردند ومشکل حل شد.ممنونم
جهان
بیشتر بدانید
سلام. لباسشویی من دوو هست مبعضی وقت ها پس از تمام شدن شستشو وخشک کن، درب دستگاه باز نمی شد و هیچگونه آلارمی هم نمایش داده نمی شد..و چون در شهرستان سرخس زندگی میکنم دسترسی به تعمیرکار مجرب نداشتم ، با خدمات آرین تماس گرفتم و گفتند قفل درب لباسشویی معیوب شده و باید هر چه زودتر تعویض شود و در صورت عدم تعویض به موقع ، احتمال خرابی برد وجود دارد.ممنون از راهنماییشون
نوروزیان
بیشتر بدانید
سلام.ماشین لباسشویی سامسونگ دارم مدتی دستگاه به صدا افتاده بود. با دو سه نمایندگی تماس گرفتم و گفتند مشکل مربوط به بلبرینگ دستگاه است. وقتی از آرین تعمیر آمدند و بازدید کردند از زیر سبد یک شی خارجی مربوط به البسه پیدا کردند و با برداشتن آن شئ مشکل رفع شد.ازشون متشکرم.
وطن دوست
بیشتر بدانید
با سلام. ماشین لباسشویی زیرووات دارم. دستگاه پر از آب می شد اما آبگیری قطع نمی شد. بعد از تماس با آرین تعمیر ، بنده را راهنمایی کردند که جرم گیر داخل دستگاه بریزم و اگر مشکل برطرف نشد تماس بگیرم تا حضوری مشکل دستگاه را رفع کنند. از جرم گیر استفاده کردم و مشکل دستگاه برطرف شد. بنده از راهنمایی ایشان ممنونم.
قبلی
بعد

مطالب مرتبط

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا

مجموعه آرین تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا در مشهد

با بیش از ۲۰ سال تجربه در تعمیر ماشین‌های لباسشویی مدیا، مجموعه آرین تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا در مشهد با ارائه خدمات حرفه‌ای و کیفیتی بی‌نظیر به مشتریان خود افتخار می‌کند. در اینجا به بررسی ارورهای متداول ماشین لباسشویی مدیا و راه‌حل‌های آنها توسط تیم متخصص ما پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب »
تمامی ارورهای ماشین لباسشویی بکو

تمامی ارورهای ماشین لباسشویی بکو

در این مقاله با آرین تعمیر همراه باشید . ارور ماشین لباسشویی بکو به شما و تعمیرکاران کمک می کند که سریعتر به مشکل ایجاد شده در لباسشویی پی ببرید. کدهای خطا لیست شده است تا شما با مشاهده هر کدام از این کدهای خطا بر روی دستگاه خود متوجه علت ارور و روش تعمیر شوید.

ادامه مطلب »
تمامی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

تمامی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ
گاهی پیش می آید که در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ خود به مشکلی بر میخورید که نمی دانید علت آن چیست , با مطالعه لیست کاملی از ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ که توسط آرین تعمیر گردآوری شده است شما می توانید ازر لیست زیر میاهده نمایید.

ادامه مطلب »

ثبت درخواست تعمیر

جهت ثبت درخواست تعمیر، میتوانید با شماره تلفن‌های زیر در تماس باشید یا فرم زیر را تکمیل نماید تا همکاران ما با شما در تماس باشند

جستجو

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به آرین تعمیر ميباشد