جستجو

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا

جدول محتوا

فهرست محتوا

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا
روبرت بوش ( بنیانگذار شرکت بوش ) من ترجیح میدهم سرمایه ام را از دست بدهم تا اعتماد شما را

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا

در بررسی ارورهای ماشین لباسشویی مدیا با آرین تعمیر که سالها تجربه در تعمیر ماشین‌های لباسشویی مدیا دارد و نمایندگی تعمیرات مدیا در مشهد می باشد همراه باشید.

🔧 مجموعه آرین تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا در مشهد

در بررسی ارورهای ماشین لباسشویی مدیا با آرین تعمیر که سالها تجربه در تعمیر ماشین‌های لباسشویی مدیا دارد و نمایندگی تعمیرات مدیا می باشد همراه باشید ، مجموعه آرین تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا در مشهد با ارائه خدمات حرفه‌ای و کیفیتی بی‌نظیر به مشتریان خود افتخار می‌کند. در اینجا به بررسی ارورهای متداول ماشین لباسشویی مدیا و راه‌حل‌های آنها توسط تیم متخصص ما پرداخته‌ایم.

  1. ارور E1:

    • علت: این ارور معمولا به علت مشکل در سیستم آب ورودی یا لوله‌های آب ماشین ایجاد می‌شود.
    • راه‌حل: در صورت ظاهر شدن این ارور، ابتدا لوله آب را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که فیلتر آب تمیز است. در صورت ادامه ارور، با تیم تعمیراتی ما تماس بگیرید.
  2. ارور E2:

    • علت: این ارور معمولا به علت مشکل در موتور یا سیستم چرخشی ماشین می‌باشد.
    • راه‌حل: در صورت ظاهر شدن این ارور، ابتدا مسیر چرخش موتور را بررسی کنید. در صورت عدم حل مشکل، تیم تعمیراتی ما آماده کمک به شما است.
  3. ارور E3:

    • علت: این ارور معمولا به علت مشکل در سیستم دوران درب و یا قفل درب ماشین ایجاد می‌شود.
    • راه‌حل: در صورت ظاهر شدن این ارور، ابتدا درب ماشین را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که به درستی بسته شده است. در صورت لزوم، با تیم تعمیراتی ما تماس بگیرید.
  4. ارور E4:

    • علت: این ارور معمولا به علت مشکل در سیستم خشک کن و یا سیستم گرمایشی ماشین ایجاد می‌شود.
    • راه‌حل: در صورت ظاهر شدن این ارور، ابتدا سیستم خشک کن و گرمایشی را بررسی کنید. در صورت عدم رفع مشکل، با تیم تعمیراتی ما تماس بگیرید.
  5. ارور E5:

    • علت: این ارور معمولا به علت مشکل در سیستم پمپ آب ماشین ایجاد می‌شود.
    • راه‌حل: در صورت ظاهر شدن این ارور، ابتدا پمپ آب و لوله‌های آب را بررسی کنید. در صورت نیاز، با تیم تعمیراتی ما تماس بگیرید.

مجموعه آرین تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا در مشهد با تیم متخصص و متعهد خود آماده ارائه خدمات تعمیراتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز می‌باشد. اعتماد خود را به ما بسپارید و مشکلات ماشین لباسشویی خود را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن حل کنید.

کلام آخر

اگر نیاز به تامین قطعات و خرید لوازم جانبی ماشین لباسشویی مدیا دارید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آرین تعمیر ۲۴ با ثبت سفارش نسبت تهیه آن اقدام نمایید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در مشهد دارید می توانید با یک تماس به مجموعه آرین تعمیر در اسرع وقت یکی از متخصصین ما را در محل داشته باشید تا برای عیب یابی و تعمیر اقدام گردد.

کاوش در دنیای مهارت : جستجوی مقالات ناب دریای اطلاعات
جستجو
نظرات مشتریان..!
محمد حامدیان
بیشتر بدانید
"من از خدمات بسیار راضی بودم. پس از تماس با آن‌ها برای تعمیر ماشین لباسشویی من، فردی آموزش دیده و با تجربه در کمتر از یک ساعت به محل من رسید و مشکل را برطرف کرد. پس از این تجربه خوب، حتماً به دوستانم نیز این خدمات را توصیه خواهم کرد."
رضا
بیشتر بدانید
سلام.من از تعمیر ماشین لباسشویی بسیار راضی بودم و شما را به دوستانم معرفی کردم.
شادمان
بیشتر بدانید
لباسشویی ما ماشین ال جی درب از بالا هست.مدتی صدای زیادی میکرد.تعمیرکار اومد و گفت صدا بخاطر گیربکسش هست که خراب شده.چندجای دیگه زنک زدم و گفتند درب از بالا را تعمیر نمی کنند. به دفتر آرین زنگ زدم گیربکسش را عوض کردند.مدتی زمان برد اما بعد از درست شدن اصلا صدای اضافه ای نداشت و من خیلی راضی هستم.
رضایی
بیشتر بدانید
ماشین لباسشوی من سامسونگ هست.خطای 4E میزد.سه نفر اومدند و شیر برقی رو عوض کردند اما مشکل برطرف نشد.به دفتر آرین زنگ زدم ، نیرو فرستادند و مشکلش که گرفتگی ورودی جاپودری بود رو برطرف کردند.ازشون بسیار ممنونم.
مهدی
بیشتر بدانید
سلام.لباسشویی ما الجی هست زمانی که خاموش بود داخل دستگاه آب جمع می شد .تماس گرفتم آرین تعمیر تکنسین فرستادند شیر برقی آب گرم دستگاه را تعویض کردند ومشکل حل شد.ممنونم
جهان
بیشتر بدانید
سلام. لباسشویی من دوو هست مبعضی وقت ها پس از تمام شدن شستشو وخشک کن، درب دستگاه باز نمی شد و هیچگونه آلارمی هم نمایش داده نمی شد..و چون در شهرستان سرخس زندگی میکنم دسترسی به تعمیرکار مجرب نداشتم ، با خدمات آرین تماس گرفتم و گفتند قفل درب لباسشویی معیوب شده و باید هر چه زودتر تعویض شود و در صورت عدم تعویض به موقع ، احتمال خرابی برد وجود دارد.ممنون از راهنماییشون
نوروزیان
بیشتر بدانید
سلام.ماشین لباسشویی سامسونگ دارم مدتی دستگاه به صدا افتاده بود. با دو سه نمایندگی تماس گرفتم و گفتند مشکل مربوط به بلبرینگ دستگاه است. وقتی از آرین تعمیر آمدند و بازدید کردند از زیر سبد یک شی خارجی مربوط به البسه پیدا کردند و با برداشتن آن شئ مشکل رفع شد.ازشون متشکرم.
وطن دوست
بیشتر بدانید
با سلام. ماشین لباسشویی زیرووات دارم. دستگاه پر از آب می شد اما آبگیری قطع نمی شد. بعد از تماس با آرین تعمیر ، بنده را راهنمایی کردند که جرم گیر داخل دستگاه بریزم و اگر مشکل برطرف نشد تماس بگیرم تا حضوری مشکل دستگاه را رفع کنند. از جرم گیر استفاده کردم و مشکل دستگاه برطرف شد. بنده از راهنمایی ایشان ممنونم.
قبلی
بعد

مطالب مرتبط

تمامی ارورهای ماشین لباسشویی بکو

تمامی ارورهای ماشین لباسشویی بکو

در این مقاله با آرین تعمیر همراه باشید . ارور ماشین لباسشویی بکو به شما و تعمیرکاران کمک می کند که سریعتر به مشکل ایجاد شده در لباسشویی پی ببرید. کدهای خطا لیست شده است تا شما با مشاهده هر کدام از این کدهای خطا بر روی دستگاه خود متوجه علت ارور و روش تعمیر شوید.

ادامه مطلب »
تمامی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

تمامی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ
گاهی پیش می آید که در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ خود به مشکلی بر میخورید که نمی دانید علت آن چیست , با مطالعه لیست کاملی از ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ که توسط آرین تعمیر گردآوری شده است شما می توانید ازر لیست زیر میاهده نمایید.

ادامه مطلب »

ثبت درخواست تعمیر

جهت ثبت درخواست تعمیر، میتوانید با شماره تلفن‌های زیر در تماس باشید یا فرم زیر را تکمیل نماید تا همکاران ما با شما در تماس باشند

جستجو

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به آرین تعمیر ميباشد